Neigiama informacija – ginklas žiniasklaidos rankose
Jei jūs – žinoma įmonė, kiekvienas svarbus veiksmas yra stebimas žiniasklaidos. Klaidos yra neišvengiama gyvenimo dalis, tačiau neigiamai informacijai iškilus į viešumą nė nepastebėsite, kaip jūsų įvaizdis bus sutryptas. Tai – krizė. Žinojimas, kaip ją suvaldyti, yra reikšminga verslo dalis.
10 priežasčių rinktis radijo reklamą
Radijas jau šimtmetį yra viena populiariausių žiniasklaidos priemonių. Radijo klausosi 77 proc. 12-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų. Tačiau ne tik dėl šios priežasties radijas yra puiki terpė reklamai.
Vaizdo įtaka – net 94 proc. daugiau dėmesio
„MDG Advertising“ agentūros tyrimais įrodyta, kad vaizdu pateikiama informacija sulaukia 94 proc. daugiau dėmesio nei tekstas.
Nuolat skubantys žmonės neturi laiko skaityti ilgų straipsnių. Jie nori greitos ir įdomios informacijos. Būtent todėl per pastaruosius keletą metų pasaulyje itin paplito vaizdo klipai.
Klesti tie, kurie greitai randami internete
„Google“, „Dell“, „Starbucks“ ir daugelis kitų galingų įmonių kuria tinklaraščius todėl, kad tai geriausia priemonė tiesioginiam ryšiui su klientais palaikyti.
Tai – nemokama reklama viešojoje internetinėje erdvėje, atkreipianti dėmesį į parduodamą produktą ar paslaugą. Tinklaraščio skaitytojai gauna žinutę, jog jūsų verslas atviras naujovėms. Kurti tinklaraštį paprasta, ypač žinant, kaip pasiekti maksimalų efektyvumą. (daugiau…)